Friday, December 11, 2009

Primul meu post pe primul meu blog

Demult ma chinuia un gand mic, negru si carcotash sa ma apuc de bloggerit. Dar asa sunt eu mai "conservator" (prefer acest termen lui "lenes"). Cred ca si vecina de 55 de ani care bate in tzava la 10 si un minut mi-a luat-o inainte si o fi avand si ea un blog cu telenovele.

Aici o sa gasiti tot ce imi tuna mie prin cap, dar focusul va fi pe: politica, transporturi feroviare, microcontrolere si cultura (da, inginerii stiu sa citeasca).

So, pe curand.

4 comments:

  1. nu cred ca vecina are de-a face cu blogul, doar cele mai emancipate :P

    se pare ca ai stil la scris, si asta e beton
    pt. ca in continuarea lui Gamato mai pregatim inca o surpriza de proportii ;)

    ReplyDelete
  2. am uitat sa-ti spun, felicitari pt. pasul cu blogul :P

    sa fie intr-un ceas bun!!

    ReplyDelete
  3. No ma, făcuşi (bl)ochi si tu... D'apoi dacă scrii tu tot ce-ţi trece ţie prin cap 'a ploua cu reclamaţii şi-n două zile te bagă ăştia în ilegalitate.

    ReplyDelete
  4. Tii post in blog, sau tii blogul in post?

    ReplyDelete