Friday, December 11, 2009

Chef de chef :)

Suna manelistic, nu?

Azi la Park Place, chef cu "clasa", se pare ca iar ne tin astia cu tichete de beutura pe sponci pana (ca in toti anii anteriori) realizeaza team assistant-ele ca raman cu cartoanele pe cap. Deci pe la 2 se da cepu' la beutura pe bune, pana atunci freci moimuca band bere la supozitor (aia de poponari, la 0,33, ca in curand la cat is de imbecili o sa bage pe piata bere la 0,2 - evident la acelasi pret cu aia de 0,5), cu frica in tzatze ca anu' asta nu mai dau slobozeala la pileala.

Iar o sa vina cu ceva bullshituri de alea cretinoide gen karaoke (unde tre sa asculti vo pitzi wannabe eterna cum rage in microfon de iti da ciocanul cu scarita in cap la nicovala) sau concurs de dans, unde vreun cuplu de tineri frecatori de menta o sa ii bata la curu gol pe niste programatori burtosi si cu plete. Aia ca mine nici macar nu se vor baga la action, ca naibii, ramai blocat de spate la ceva miscare mai indrazneata (la alcool toti cred ca is Patrick Swayze) si ajungi de stie si femeia de servici ce de cacat te-ai facut.

Macar pe vremuri se faceau la comun cu totii si mai vedeai vreo prospaturica de pe la financiar, ceva. Asa stai si te hlizesti si faci suma modulelor dioptriilor si iti da bine peste 1000.

Macar un lucru bun e ca te intalnesti cu aia vechii. Da' si aia unu iti zice ca are nushce hiba la genunchi, altu iti zice ca ala micu are diaree. Nu mai is discutiile de acu 5 ani cu cat bem, ce buna-i aia. Macar de ar fi D. ca cu asta is pe o unda da' ii in Pizdeea Septentrionala prin Laponia la teste de bea aquevit si il stinge cu pisat de ren...sau B. da iara si ala ii la reni...sau G. da asta ii inca mahmur si post-orgasmic de la chefu' cu clasa lui...

Sper sa fie un pic mai bine decat mizerabil :)

6 comments:

  1. Mi se pare, sau recunosti ca imbatranesti acolo?

    In plus, ma simt destul de bine, ca nu a intrat prea multa vodca printre cuburile de gheata. Decat eventual la primul pahar, pana sa-si dea seama ca-s pus pe lichidari de stoc si super-oferte.

    ReplyDelete
  2. mda
    solutia la toate chestiile astea "comune" e pileala
    ca atunci klar ca nu-ti mai pasa si ti se rupe
    si de una si de alta
    si de alea de la financiar
    si de ala cu genunchiul si alalalt cu diareea
    daca mai pica ceva pe langa, esti rege :P

    ReplyDelete
  3. In seara ma simt bine,
    Si vreau sa chefuiesc.
    De nimic nu imi pasa,
    Nici de banii pe care-i cheltuiesc.(bis)

    Refren:
    E chef dee chef si toti banii mei,
    Ii dau pe femei, nu tin cont de ei.
    Inchin paharul cu pretenii mei,
    Cu dusmanii mei, si beau pentru ei.(bis)

    Ce tipe bine, manechine,
    Pe mine ma privesc,
    Provocatoare, senzuale,
    As vrea sa le iubesc.(bis)

    Refren:
    E chef dee chef si toti banii mei,
    Ii dau pe femei, nu tin cont de ei.
    Inchin paharul cu pretenii mei,
    Cu dusmanii mei, si beau pentru ei.(bis)

    ReplyDelete
  4. ooooo
    frumooos de tot, baga mare
    brava!!! ;)

    ca sa te acompaniez
    in seara asta maaaareeeeee
    cu totiii vooom caaaantaaaaaa
    sa fie sarbatoaaaareeeeeee
    lalalalala lala laaaaaaaaaaaa :P

    ReplyDelete
  5. Din ciclul "inginerul din mine nu se dezminte", e mega-amuzantă constatarea legată de suma modulelor dipotriilor. În ce priveşte neajunsurile celor mici, e normal, statistic vorbind, să se treacă la discuţii de genul (dar ce, ai fi preferat să-ţi povestească omul de propria lui diaree? sau şi mai fain, de a iubitei/nevestei/amantei sale?!). Depăşind momentul coproculturistic, ce ai dom'le cu karaokele ăsta? Râd de mă împrăştii când îmi aduc aminte de fostul meu coleg cu meclă de Che Guevarra susurând suav "Frumoasa mea", sau de un anumit chitarist metal maltratând la microfon ceva piesă Queen, urmat de urletul slobozit "It's ok to be gay", sau de un fost gagic programator cântând "My way" remixată în notă punk, şi, cum nici cu mine nu mi-i ruşine, interpretând magistral pe fondul consumului excesiv de Silva Neagră "Singing in the rain"... :)))))
    Noa, când mai ieşim şi noi la o bere/doişpe/trei să ne benoclăm la wannabe pitzi alea de la faculta' de marketing aşa,"ca-ntre băieţi"?

    ReplyDelete