Saturday, December 12, 2009

Despre chef

Am fost la chef. Stiti cum se zice: "expect the worst and hope for the best". A iesit mai bine decat ma asteptam, va enumar:
- cu pileala a fost cum a fost, intre 12 si 1 a fost un moment mort, dar ne-a scos din chestia asta seful nostru V. care pe la 12 juma a aparut cu doua bonuri de pileala de s-au luat 3 sticle de vin. Apoi evident a fost beutura de n-am putut s-o bem.
- colegii OK, conversatia OK, parca oamenii au interactionat mai fain decat cand erau bani cu nemiluita. Evident ca m-am facut mutex si am vorbit vrute si nevrute cu "n" oameni (da' asa ii la chefurile firmelor, nu? ;) ).
- animatoare! Da, animatoare la softisti. Nu asa exotic echipate ca cele de la cheful firmei lui G. de la Turabo, Bucale, dar mai fresh si cu tzatze mai ferme si cur mai tare (nu, nu am pus mana). Cand primesc pozele le pun. (L., imi pare rau ca nu ai venit).
- a fost tombola. Eu nu dau la cersetori, cand vine popa cu iordanu' ii dau viteza, dar latura mea de "copil sensibil" (P. din Slatina, nu rade :) ) iese la iveala la de astea cu tombola pentru ajutatul casei de batrani din Cuca-Macaii. Am bagat 2 bilete (cinj' de mii bucata) si am castigat un briceag elevtian cu numele firmei. Ala ii vo 400000 pe piata, asa ca am iesit in profit. Prost sa fii noroc ca esti.

Intre timp va zic ca ascult Graveworm si imi pica bine. Metalul italian ruleaza. Italieni pe dracu ca is din SuedTirol deci austrieci tata ziua. Au astia un cover la "Losing my Religion" de nu-i voie ce fain ii. Recomand metalistilor sa asculte, eu revin la chef.

- potolul a fost brici si nu s-a gatat. Bufet suedez de-ala STAS, m-am axat pe mezeluri ca snitele de porc nema, iar puiul sa-l mance betegii. Bunicele spre bune, am luat tzapa cu ceva kkt de post (daca the Big Mother Fucker voia sa fiu vegetarian imi dadea 25 m de matz ca la oaie, nu 9-10). Parca am mancat creta pane :)
- Park Place is de cacat. Bonul a fost 50 RON (criza, bla-bla, normal) dar sa iei 34 pe o sticla de vin si sa ai numai porcarii (7 pacate care ii un cupaj de l-as dea sa bea la dusmani, nu tu ceva ardelenesc, nici macar acidul de baterie a lui aia de la Recas). Iar infam a fost ca era 7 RON berea la supozitor, aia de o iau astia din Metro la 1,5 RON. Mi-a parut rau de banii firmei.
- Fomeile: capitol sensibil. Ca la corporatie. S-a bagat marfa proaspata, dar laudele mele merg catre cateva care maritate si mama au reusit sa suceasca capete. Din motive obiective cam atat, eu m-am axat pe pileala.
- Buda la Park Place e curatica, dar usile puscate. Stai pe tron cu frica in tzatze ca vine corporatistu mache peste tine.
- nu mi-am adus aminte cand si cum am venit, asa ca a fost un chef reusit :).

No cam astea is impresiile la cald, ma duc catre Oradea, iar ma enervez pe drum ca fac 3 ore ca bine ca moldovenii au sosele pizda sa se dea cu caruta pe ele, iar la noi, in fine misca ceva (desi drumul asta trebuia sa fie refacut din 1973) dar ca la noi, gropi, semafoare. Iar Red Bitch (Corsa 2002) are ceva bube, stie Frantzu, se inneaca la relantiu. O sa o duc la 110 in a 3-a pe cativa km. sa i se curete maruntaiele. Daca nu mere fug la A., varul meu sa vad ce are.
Tre sa fac un dus si sa dau cu Karcheru' prin gura ca am vo tri matze moarte.

3 comments:

  1. naspa ca l-am ratat:) multumita nevestei...

    ReplyDelete
  2. Stilul narativ e ca pistilul. Axeaza-te mai mult pe naratiunea in sine.

    ReplyDelete
  3. fain rezumat :P
    tombola tot timpul a fost de 2 lei, indiferent ce castigi sau nu, e dejaba
    legat de animatoare, dansau pe monitor si ocupau cateva zeci de MB/GB? sau... ?
    asta tinand cont ca e chef cu programatori :P
    daca s-a stins becu la un moment dat, inseamna ca a fost cum trebe ;)
    ca in vremurile bune :P

    ReplyDelete