Saturday, December 12, 2009

Oradea

Am ajuns la Oradea. Drumu' ca porcu' dar deja le indur mai stoic.
Am crezut ca nu vad bine astia lucrau la reparatul drumului sambata (in ante-ziua Domnului?!?) si lucrau pe rupte. Red Bitch si-a dat drumul, s-a stins becul portocaliu. Dar nu m-am rabdat sa ma duc la A. (varul meu, mecanic auto), am pus diagnoza si era ce ma asteptam: "senzor recirculare gaze".
Deci, benzinaaaa. Imi bag picioarele in ei OMV si Petromv si muma lor. Ca dupa ce ca e scumpa ca dracu' mai e si de kkt benzina lor. Acum si eu gomos, poate ar mai trebui sa incerc si prin alte parti, ca eu nu iau de la Lukoil ca-s rusi, de la Rompetrol ca-i a lui Patriciu (ma rog, a fost), etc. In vara tot asa am plecat in vacanta cu becul aprins si cum am pus benzina sarbeasca, cum s-a stins. La fel cu benzina croata, franceza, elvetiana, austriaca. Numai la italieni iara, becul aprins, nu degeaba suntem rude cu ei, la tampenii ne duce capul la fel.

Acuma ma pregatesc sa ies in oras cu gasca veche, iara se va lasa cu dureri de cap. In fine, alea trec :)

2 comments:

  1. cu drumurile deja stim povestea pe de rost
    si mai si stim ca in timpul vietii noastre nu pupam nu stiu ce in romania ca infrastructura
    (asta e furata de la M. Badea)
    de benzina nu ma mai mir, nici de cursul euro, nici de alte chestiuni (si sunt multe) care nu au absolut nici o logica
    da' ce poti sa faci? revolutie?
    sau taci malc si iti vezi de ale tale...?!

    ReplyDelete
  2. Blog despre o maşină beteagă şi prea puţin despre Oradea. Da'deja m-am obişnuit să citesc texte cu titlul pus la derută (mai ales ale mele). Oricum, când o să cresc mare o să îmi iau o maşină pe care o s-o botez Furia Roşie Turbo (ca pe puradeii de manelişti) şi o să-i dau numai apă şi din când în când câte un pui de mexican (d-ăla de care găseşti la kilogram în fiecare intersecţie cu "tanti, n-ai să-mi dai şi mie un ban?"). Şi nu lua, măi, benzină de la Patriciu, c-o să dea faliment el de la unii ca voi. Vezi să nu!

    ReplyDelete