Friday, December 11, 2009

Evolutii si involutii

Politik kills, zice Manu Chao. Io zic ca politica denatureaza caracterul oamenilor si le da unul infect chiar si celor lipsiti de el.
Cand aveam vreo 6 ani am avut un pestisor rosu de ala in borcan. O data, incercand sa "interactionez" cu el (cred ca voiam sa il fac sa vorbeasca cu mine, ceva de genul "talk to me bitch") am spart borcanul. Pana sa vina mama in urma "apelurilor" mele pe la vreo 100 dB, am aflat ca pestii se schimonosesc tare ciudat pe uscat si mor.
Asa mi se par si eforturile PSD-ului de a scoate ceva-ceva, poate-poate, nu conteaza ca FMI-ul a zis ca mai povestim la anul ca se fac de ras. Nu. Nu vor sa accepte ca Jumpin'Mircea a pierdut. Ii doare in cot de boboruuuu' alegator. Numai ei, ei si iar ei.
Vine "culturally and educationally challenged" ala de Vanghelie sa racneasca in fata oilor privitoare de televizor amenintari de alea "santieristico-spirituale" la adresa lui Basescu, in loc sa stea mic si sa vada ce e de facut cu PSD-ul sa iasa la liman (bine ca daca mai face ceva PSD-ul, o face fara Vanghelie, asta e cam clar): "Ii transmit dl. presedinte Basescu sanatate si ca ne vine vremea la toti". La auzul unei asemenea chestii din partea unuia ca "Marean care este" eu as verifica ca am gunurile la indemana si as incerca sa imi iau de pe piata neagra "Para"-ul din Counter (Moldova, cum ii ziceam cand jucam CS in camin), asa sa fie, in caz de nevoie...

2 comments:

  1. vai! teribil ai spus-o! "culturally and educationally chalenged" hahahaha! trăiască political correctness-ul!

    ReplyDelete
  2. am uitat să-ţi zic că-mi place tare textul ăsta.

    ReplyDelete