Tuesday, January 5, 2010

Multe si marunte

Dar mai intai "La Multi Ani" sa sara belsugu', norocu', sanatatea (mai ales aia mintala) si nimfomaniele pe voi (ma rog, pentru cititoara de sex advers, nimfomanii).

S-o iau pe rand.

Am fost la Cracovia. Frumos, ingrijit, castelul Wavel, Wieliczka, exact cum am promis. La Auschwitz nu m-am mai dus, au mers "companeros"-ii. Eu am fost o data la Auschwitz si mi-a ajuns. Frig de ne-am kkt pe noi (de fapt nu era asa frig, dar batea un vant de ti-era frig si la ficat).

Vine intrebarea retorica: cum mama dracului altii la fel de rupti in fund ca noi (ma rog polonezii o duc ceva mai bine ceonomic) pastreaza curatenia, nu vezi la fiecare pas flegme, coji de seminte, PET-uri si hartii aruncate? Sa nu credeti cumva ca nu am umblat eu destul, dar intrebarea asta ma bantuie la fiecare revenire in tara. Nicaieri pe unde am fost (poate cu exceptia Marocului, dar acolo e alt tip de murdarie) nu am vazut asa un hal de jeg ca in dulcea noastra patrie. Si cu cat meri mai la sud in Romania se accentueaza asta. Sa mai sara pudel-ii la gatul meu ca nu sunt diferente regionale in Ro. Sunt. Si blogul asta nu e ca sa menajez cine stie ce sensibilitati. Bucurestenii sunt cei mai bogati, banatenii si ardelenii cei mai harnici si mai civilizati, moldovenii cei mai creativi artistic, oltenii cei mai "jmecheri" iar dobrogenii au comertul in sange. Si toti is betzivi si curvari dar unii mai mult si altii mai putin.

Sa revin la Cracovia. Am gasit un bar "Alchemia" care aducea cu Scartz-ul combinat cu Papillon-ul (deci era OK) si ca setup si ca muzica. Evident ca a trebuit sa ma cert cu birtasa sa imi dea 2 beri (14 zloti ~= 14 RON) si rest de la 50 Zl. Aceleasi argumente ca in Ro., ca nu are rest, etc. desi statusem la coada la bar 15 min si fiecare platise cu marunt (sau asa mi s-a parut cel putin, eram la a vreo septea "Tyskie"). Pana la urma a avut rest. Am inchis birtu. Noroc ca nu am condus a doua zi.

La intoarcere am trecut Tatrele pe zi, frumos peisaj. Drumurile mai putin. dau slovacii cu un pietris pe drum cat oul de prepelita. De prinzi asa ceva in parbriz, om esti.

Am ajuns la Oradea, de unde mi-am luat catrafusele sa merg catre Timisoara (am carat schiurile prin tara de am innebunit dara-dara prind ceva unde pot schia, dar la 10 grade din parti).

Revelionul l-am facut la o pensiune a mamei unui prieten la Cornatel (jud. Sibiu). Gashca faina, fosti colegi de facultate si fosti colegi de la I., precedentul meu job. Alcoolizare de masa, plimbari prin Sibiu, Scrabble (va provoc, pe care va tine vena). Apoi am mers la Brasov la niste rude ale lui C. Plimbare prin Brasov, iar beut finutz, iar a doua zi, zuruck la Timisoara.

Pe drum carnagiu.
http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-6779358-video-judetul-alba-trafic-intrerupt-dn7-urma-unui-accident-rutier-soldat-cinci-morti-patru-raniti.htm
Am stat o ora in camp, pe urma am decis sa ocolesc pe malul alalalt de Mures. Drum de tara, dar macar am ajuns la Tm. la 10 nu la 12.
Imbecilii astia care conduc ca tampitii crezandu-se "regii soselelor" ar trebui castrati sa nu se poata reproduce.

1 comment:

  1. Băi Marocanule, io nu vreau să sară nimfomanii de mine, că-s mai mică aşa, şi tare mi-i teamă că m-or dezintegra mai tare decât acceleratorul de particule sau cu ce te ocupi tu la fabrica aia unde lucrezi! Dar mă bucur că ţi-a priit excursia în Cracovia, unde acum câţiva ani, pe vremea asta, ne-am abandonat dictatoarea de grup în tren şi ne-am dus să bântuim prin oraşul superb în încremenirea lui. Şi-mi amintesc şi de Auschwitzul care a inspirat multe super-modele, şi mi-au revenit brusc amintirile din viaţa anterioară pe când lucram acolo ca inginer chimist. Da, cu frigul sunt de acord, mi-amintesc cu groază şi drag de vântul acela.

    Cititoarea de sex advers. Sau adversara (în ebraică, Satana)

    ReplyDelete