Monday, December 14, 2009

Antena 3

Ma uit la Antena 3 (de acum asta ii Hazna TV, iar pentru Realitatea voi folosi Vidanja TV). E ne£$*@ta aia de Firea. Daca unii de la Hazna TV sunt destul de blazati si se vede clar ca o fac pentru bani, asta chiar pune suflet. E drept ca chiar asa negru si zbarcit, dar tot suflet.
Acuma dau un filmulet cum si-au luat-o fostele brigazi TSD (acum in desfiintare) de la jandarmi in fata Cotroceniului. Pun ca piesa de fond aia cu "multumim din inima partidului". Urla ca bietii studenti au fost bagati cu forta in duba.
Dar cand bietii studenti erau trimisi de minerii lui Iliescu in Valhalla, ce facea Firea? Probabil se bucura.
BTW, ca veni vorba de Iliescu, in ziua cand da coltu' baba rosie, trag o betie de aia sora cu moartea si le trimit o felicitare la PSD. Din cauza imbecilului asta de comunist am pierdut 20 de ani.
In fine s-au desteptat romanii; ma rog, relativ fiindca am auzit oameni care au plecat din cauza lui Ilici prin tari straine, imbratisand "proiectul" (care?!?) Prostanacului. S-o fi inventat Ariel pentru memorie? As vrea si eu sa scap de niste amintiri care ma chinuie.

2 comments:

  1. daca te uiti cine adera la tineretul social democrat sau democrat liberal, fugi mancand pamantul. majoritatea alora nu sunt oameni, sunt haimanale, care nu au altceva mai bun de facut, si pt. un mic, o bere, o masa, si oportunitatea lui peste ca cand va! baga mare...
    mentalitatea asta ne omoara

    daca tot te uiti la antena 3, vezi si in gura presei cu mirciulica badea - o fi lucrand el pt. mogul, dar pune niste puncte pe i adevarate

    ReplyDelete
  2. Trebui sa fac un mic comentariu Dane...din cauza lui Iliescu am pierdut mult mai mult decat cei 20 de ani.

    Am pierdut o multime de oportunitati sa facem ceva cu tara asta, am pierdut mii de hectare de terenuri retrocedate la "palmasi" pentru ca acuma sa stea in paragina, am pierdut sansa de a avea o clasa politica curata, am pierdut imagine ca si tara sau popor...etc...

    Ce am castigat in schimb? O multime de politicieni venali si corupti - epigonii sai - care ar fi in stare sa o vanda si pe distinsa bunicuta pentru o parte din ciolan.

    ReplyDelete